بهترین کرم روزانه

تفاوت کرم روز و کرم شب

تفاوت کرم روز و کرم شب

بهترین کرم روزانه شب و روز چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ چرا ارزش دارد که دو کرم صورت در کیف لوازم آرایشی خود داشته باشید؟ کرم روز قطعاً با کرم شب متفاوت است و این فقط در مورد بافت و ترکیب نیست ، بلکه همچنین در مورد فوایدی است که باید برای پوست ما به همراه داشته باشد. بسیاری از افراد از این لوازم آرایشی به جای یکدیگر استفاده می کنند یا فقط یکی از آنها را انتخاب می کنند  این یک اشتباه بزرگ است. چه چیزی ارزش استفاده از کرم روز و کرم شب را دارد؟ آیا پوست ما واقعاً به دو نوع کرم صورت احتیاج دارد؟

  • کرم روز

تفاوت اصلی بین کرم های روز و شب در عملکرد آنها است. کرم روز در درجه اول برای محافظت از پوست در برابر عوامل مضر خارجی مانند مه دود ، اشعه ماورا بنفش یا دمای پایین طراحی شده است. علاوه بر این ، قرار است پوست ما را زیبا کند ، آن را سالم و درخشان کند. انتخاب کرم طراحی شده برای نیازهای فردی پوست بسیار مهم است ، به عنوان مثال ، کرم مخصوص پوست چرب آن را مات می کند. قوام کرم روز بسیار سبک تر است زیرا باید سریع جذب شود و به عنوان پایه آرایش به خوبی کار کند. بنابراین ، این ترکیب شامل مواد سبک است که آب را در بدن متصل می کند ، مانند اسید هیالورونیک.

  • کرم شب

بازسازی و تغذیه کرم شب برای تغذیه و بازسازی عمیق پوست صورت طراحی شده است. این نوع کرم ها است که باید نیازهای فردی پوست را تحت تأثیر قرار دهد. بسته به انتخاب محصول ، می توانیم روی صاف شدن چین و چروک ، بهبود قدرت پوست ، از بین بردن تغییر رنگ ، از بین بردن آکنه یا روان سازی پوست صورت حساب کنیم. کرم های شب فرمول بسیار غنی تری دارند که به فرمول غلیظ ، ضخیم و چرب آنها نیز کمک می کند. آنها حاوی لیپیدها ، ویتامین ها ، کلاژن و همچنین روغن های مغذی و عصاره های گیاهی هستند. بنابراین ، علاوه بر مواد موجود در کرم های روز ، آنها حاوی موادی هستند که اجزای چربی را تکمیل می کنند.

بهترین کرم روزانه

آیا ارزش استفاده از هر دو را دارد؟ بهترین کرم روزانه که برای شب و روز استفاده می شوند، عملکردهای مختلفی دارند و نباید به جای یکدیگر استفاده شوند. لازم به یادآوری است که کرم روز برای محافظت از پوست در برابر عوامل خارجی و حفظ سطح مناسب آبرسانی است. این برنامه اصلی آن است و نیازی به انتظار چیز دیگری نیست. پوست شب ها و صبح ها تحت فرآیند های بازسازی قرار می گیرد. این زمانی است که پوست نیاز به حمایت به شکل یک کرم مغذی و غنی دارد. کرم روز و کرم شب برای مراقبت روزانه ضروری هستند. با این حال ، کرم شب را می توان با ماسک های مغذی جایگزین کرد. همچنین افزودن یک سرم یا روغن مغذی در شب زیر یک کرم روشن تر یک راه حل عالی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.