انواع رنگ کانسیلر صورت

کانسیلر چه کاربردی دارد ؟

کانسیلر چه کاربردی دارد ؟

همه ما تا به حال فکر کرده ایم که هر رنگ کانسیلر آرایش برای چیست؟ در اینجا ما همه چیزهایی را که باید بدانید تا یک آرایش کامل داشته باشید به شما می گوییم. ما می دانیم که شما همیشه می خواهید شگفت انگیز به نظر برسید و برای این منظور ، آرایش بهترین روش است. این ماده بسیار طبیعی یا جذاب تر باشد ، کانسیلر همیشه بخشی از برنامه آرایش شماست. آنها از رنگ های مختلف مانند سبز و.. وجود دارد و اگرچه به نظر می رسد که فقط افراد حرفه ای از آنها استفاده می کنند ، شما هم می توانید این کار را انجام دهید ، زیرا کاربرد آن بسیار آسان است! عملکرد کانسیلر استتار تمام نقایص صورت است.  در بازار سایه های مختلفی از کانسیلر وجود دارد که هر یک مخصوص یک نقص است. اما شما باید یکی را درست انتخاب کنید. اگر ندانید کدام یک از آنها درست است ، نتیجه معکوس آنچه می خواهید را خواهید گرفت.

بنابراین مهم است که شما پوست خود را به خوبی بشناسید و بدانید که می خواهید چه چیزی را بپوشانید. و البته ، شما باید بدانید که چگونه رنگ مناسب را انتخاب کنید و آن را با ابزار مناسب انجام دهید. هیچ چیزی مانند پنهان کننده های آرایش برای پنهان کردن نقص های کوچک مانند جوش ، لکه ها ، تیرگی های سیاه وجود ندارد … اما ، آیا می دانید برای هر مشکل چه رنگی از کانسیلر استفاده کنید؟ ما به شما خواهیم گفت! و خواهیم فهمید که پرفروش ترین پالت تصحیح کننده رنگ کدام است.

انواع رنگ کانسیلر صورت

آرایش روشی برای پنهان کردن نقص است.  اگر بخواهید نتیجه ای طبیعی و بدون برجستگی و چین و چروک داشته باشید ، بافت های مایع با پوشش بالا بیشترین اثر را دارند. هر رنگ کانسیلر عملکرد متفاوتی دارد و شما می توانید بسته به آنچه که می خواهید  یک رنگ واحد انتخاب کنید . آیا می دانید انواع رنگ کانسیلر صورت برای چیست؟

سبز: برای پنهان کردن قرمزی و هر نوع نقص با این رنگ استفاده می شود. خواه این جوش ملتهب باشد ، جای زخم باشد یا تحریک پوستی باشد.

یاسی : به شما امکان می دهد لکه های زرد یا رنگ های مشابه آن را روی پوست پنهان کنید. از آن برای یکنواخت شدن تن استفاده می شود ، به ویژه در مکان هایی که پوست کمی مات به نظر می رسد.

نارنجی: برای پوشاندن حلقه های تیره بسیار مشخص و با رنگ آبی ایده آل است. نکته اصلی این است که کم کم آنرا اعمال کنید تا زمانی که سیاهی ها نامحسوس شوند. همچنین باعث تاری شدن لکه ها ، خال ها ، کک و مک ، کبودی یا هر نوع لکه ای با تفاوت های ظریف قهوه ای یا مایل به آبی می شود. زرد: برای پنهان کردن هر نوع کبودی استفاده می شود.

قهوه ای: برای کانتور کردن صورت استفاده می شود. این با اصلاح کننده های رنگ طبیعی و برجسته ترکیب می شود. این ماده برای “کانتورینگ” استفاده می شود و یکی از موارد ضروری در آرایش شماست.

سفید:  نباید از آن برای پوشاندن نقص استفاده کنید. هدف آن افزودن حجم و نور به صورت است. همانطور که مشاهده می کنید ، استفاده از رنگ در تصحیح کننده ها بسیار ساده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.